środa, 16 stycznia 2013

Liebster Awards.

Nominowała mnie Alex. I oto pytania:
1) Jak długo jesteś Directioner? Moja przygoda z 1D zaczęła się w styczniu, tamtego roku. W wakacje jakoś mi przeszło. Przestałam ich słuchać... A teraz znowu chodzę nucąc sobie ich piosenki, oglądam głupie filmiki i czytam blogi.
2) Który z chłopców twoim zdaniem jest najfajniejszy? Dlaczego? Moim zdaniem nie ma najfajniejszego ale gdybym miała wybrać sobie męża, to Zayn. Uwielbiam jego głos, wygląd i poczucie humoru.
3) Kiedy masz urodziny? I które to już będą? 17 październik. W tym roku piętnastka mi stuknie xD
4) Ulubiony aktor/aktorka? Chyba nie mam. Jakoś nie zwracam na to uwagi.
5) Ulubiona piosenka One Direction? Nie mam jednej. Ostatnio ciągle słucham 'Change my mind', 'They don't know about us' i 'Little things'.
6) Co sądzisz o Larrym? Myślę, że Larry Stylinson to prawda ;D Wiem, że niektórzy uważają, że oni nie mogą być gejami i wgl. Ale ja na to patrzę raczej jak na dwie zakochane osoby. Uwielbiam gdy Harry jest zazdrosny o Lou. https://www.youtube.com/watch?v=lriJC0EMo28 To nie może być udawane ;)
7) Masz jedną przyjaciółkę czy paczke przyjaciół? Nie wiem, czy tak naprawdę mam przyjaciół. W sumie to nikomu nie ufam. Mam na pewno dużo koleżanek.
8) Co sądzisz o tatuażach? Podoba ci się, że chłopcy mają ich już tyle? Tatuaże są spoko, ale z umiarem. Myślę, że chłopcy trochę już przesadzają.
9) Twoje ulubione wspomnienie? Nie mam ulubionego wspomnienia. A na pewno nie takie, którym mogę się tu podzielić. Bym za dużo zdradziła ;p
10) Twoje największe marzenie? Przeprowadzić się do UK. Poznać 1D. Poślubić Zayna, lub Josepha. Mieć zajebisty dom i zajebiste dzieci xD
11) Czego masz najwięcej w szafie? Koszulek. Połowy nie noszę, ale mam wszystkie kolory xD


Dzięki za nominację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz